Wednesday 9 November 2011

kind people

Sekarang dah masuk 4 bulan aku di tempat baru, tapi aku memang sangat-sangat tidak dapat membiasakan diri. Aku tak tahu macam mana nak mulakan perbualan dengan orang baru. Bila buat group discussion, aku takut nak kemukakan idea aku. Aku sebenarnya sangat suka jadik leader dalam apa-apa aktiviti. Kat tempat aku sebelum ni, kalau ada buat grouping, mesti aku yang jadik leader, n handle sumenye. Tapi kat sini, aku lebih prefer jadik silence. Huhuhuhuhuhu.....Tapi selama 4 bulan aku kat tempat baru ni, aku dah boleh kenal perangai kawan-kawan yang rapat dengan aku...Em, nak kata rapat, tak lar rapat sangat...Sekadar kawan yang boleh lepak sama-sama...Em, aku ada kawan sorang tu...dia rumet aku dan juga classmate aku...Aku boleh label dia tu sebagai seorang yang sangat suka tolong orang dalam kesusahan...Berdasarkan pemerhatian aku lar...Tapi takdela dia tolong selesaikan masalah aku...Kalau ada masalah pon, aku takkan cerita lar kat orang-orang sini....huhuuhuhuhu...Ari tu, kawan aku , komputer dia tak leh connect internet, dia terus bagi pinjam broadband dia even dia pon nak guna sebenarnya...Bagi aku just tolong macam ni pon, dah dikira sangat2 baik...Pas2, arini plak, rumet aku yang sorang lagi, laptop dia rosak...Dia cepat2 search tenet, then, cari kat maner tempat sekitar aku duduk ni, boleh baiki komputer...memang kawan yang suka bantu kawan....^_^

No comments:

Post a Comment